Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
maxhardcore
dedinský bitkár a zlodej
 
Ehmm
Ehmm | 6.12.2022 22:59

Nechcem sa zastávať Kuffuae 5 prirovnanie ku kradnutym zemiakom mi nejak nesedí.
Tie zemiaky si niekto kúpil a potom mi ich dal. Ale jasné, zemiaky sú fizycke, takže ani to presne nesedí.
Prirovnala by som to, že ak si kúpim noviny v stánku a nejaký článok by zaujímal aj inú osobu, ja mu ho odfotim a pošlem.... Alebo mám knihu, ktorú niekomu posuniem (pričom sú aj také tie búdky na knihy) Je to krádež? Je krádež zobrať si knihu zadarmo s búdky a prečítať si ju?


Ing. Jaromír Šlaušek
Ing. Jaromír Šlaušek | 6.12.2022 23:27

Majú to v tom denníku nejako pekne popletené. Aj taký Kuffa ich prekukol.


| 6.12.2022 23:30

Pan z dennikan si pomylil remeslo, on je novinar, nie sedliak. On sa zivi tym ze pise o hoc aj o ludoch. Cize je to naopak, on mal sadenicky(nazory, vyroky a ciny) od Kuffu a ked ich zasadil do textu vysla mu z toho zapachajuca zumpa.
Napisal o tom, aby ostatni vedeli a pan Kuffa nieje povinny si kupovat jeho produkt - zapachajucu zumpu(hoc by jeho sadenicky boli skazene a hnile) nato aby s nim mohol nesuhlasit a ohradit sa.

Aj keby mal novinar v clanku 100 percentnu pravdu vo vsetkom co o Kuffovi napisal, tak tu sa sam strelil do nohy a tym prirovnanim v mojich ociach znemoznil(ak sa neospravedlni, nie za clanok ale za ten prispevok, nieje v mojich ociach o nic lepsi ako Kuffa a to teda o Kuffovcoch mam mienku v takom suterene, ze tam by som sa na novinarovom mieste dostat nechcel)


adim
adim | 6.12.2022 23:46

Ale aká podpora Kuffu, to ma podrž!


| 6.12.2022 23:54

Ja nepodporujem kuffu. Ale platim za nko a ked citam ten kokotizmus z prispevku ktory vyplul, tak potom ako mozem mat doveru v jeho usudok.


obserr
obserr | 7.12.2022 00:20

podpora Kuffu?
autor sa nema zaco ospravedlnovat, akurat ze urobil zo seba vola .. autorske prava prirovnavat k zemiakom :)
ked si niekto kupi zemiaky, moze robit s nimi, co chce, ked niekto noviny, tiez ich moze niekom posunut alebo nechat na zachode, navyse v Nku tusim ma moznost predplatitel odomknut pre znamych
nehovoriac o tom, ze clanok o Kuffovi by mal dostat Kuffa na vyjadrenie, nielen ma precitanie este pred zverejnenim
bez ohladu na to, co si myslim o Kuffe, nic dobre


KrstnyOtec
KrstnyOtec | 7.12.2022 01:14

Ale chlapci, prskate tu ale zjavne ste ten prispevok nepochopili. Autor nehovori o "kupe" zemiakov ale ich kradezi. Ja si mozem zaplatit pristup k autorskemu dielu, ale to ma neopravnuje sirit ho dalej. Vidite ten jemny rozdiel? Ten co clanky "preposlal" Kuffovi sa dopustil kradeze. A Kuffa sa chvali pochutnavanim si na "kradnutych zemiakoch". Takze, znova si precitat prispevok a optimalne aj autorsky zakon. A potom umyt zubky, vycikat a spat.


tmiro
tmiro | 7.12.2022 03:30

Ja by som to prirovnal k tomu, ze niekto si zaplatí a vojde do kina a potom zadným vchodom pusti dnu svojich zvyšných kamarátov, aby videli film zadarmo.

Ale oveľa viac ma zaujíma prečo kufa tvrdí, že sú to klamstvá ze sa bije o pole s jeho nájomníkom, keď to je u teraz neprenajali. Co je na tom klamstvo, keď sú z toho ešte aj videá?


tmiro
tmiro | 7.12.2022 03:32

Tie autorské práva o tom môžeme polemizovať, či je to krádež a ci by mal krestan takto ojebavat autora. Ale ujebat pole nájomníkov a ešte ho dobiť, preto lebo veľmi túžim, aby ho majiteľ prenajal znova mne a nie jemu, tak to už krádež je. Ale mozno to ti dedinski kresťania majú inak nastavene.


tmiro
tmiro | 7.12.2022 03:33

Tzv. Primitívne kresťania. Alebo krcmovi kresťania. Proste kokoti.


Daniel
Daniel | 7.12.2022 06:05

Priklad je o kradezi, ale ked niekomu sa vo vrecku otvara nozik, lebo je to porovnanie kradeze fyzickeho a dusevneho vlastnictva, tak su aj ine priklady. Kupa filmu a rozposlanie kopie, kupa hudobnej skladby a rozposlanie kopie, kupa softwaru a rozposlanie kopie - to vsetko su kradeze dusevneho vlastnictva a su na rovnakej urovni trestu ako kradez cohokolvek ineho.


mahalebka
mahalebka | 7.12.2022 07:28

Nice 1:0 pre dennik n


Tučko
Tučko | 7.12.2022 08:27

Od veci, ale v denníku by podľa mňa mali vedieť, že spisovne sa hovorí "chrumkali" a "mudrovali".


Daniel
Daniel | 7.12.2022 08:41

Tučko | 7.12.2022 08:27 -> EE. Ak vykas jednemu cloveku, tak "chrumkal", ak viacerym, tak potom "chrumkali". Mozno ak by si bol vo feudalizme, tak tam sa vladarom "onikalo", vtedy by si povedal, ze "oni chrumkali".


leader
leader | 7.12.2022 09:03

Daniel | 7.12.2022 08:41 = nemas pravdu. Vyka sa 2 osobou mnozneho cisla a ta znie "vy ste chrumkali", nelisi sa to od toho keby som to vravel skupine ludi.

"vy ste chrumkal" je nespisovny kockopes, zmotane mnozne a jednotne cislo dohromady


Mifan Nocaný
Mifan Nocaný | 7.12.2022 09:07

leader - "vy ste chrumkal" je naozaj nesprávne, je to české vykanie a ešte sa tak vyká v Žiline.


Tučko

Hovado
Hovado | 7.12.2022 10:06

Na zakladnej mi trhalo uší keď spolužiak takto vykal: Pani učitelka čo ste tam napisala?


hamec
hamec | 7.12.2022 10:21

mahalebka "Nice 1:0 pre dennik n"
Áno, ale do vlastnej. 😀


obserr
obserr | 7.12.2022 10:47

KrstnyOtec | 7.12.2022 01:14
tmiro | 7.12.2022 03:30
Daniel | 7.12.2022 06:05
+ mozno aj dalsi

preco to nemoze byt prirovnane k tomu, ze kupim si CD a pocuvam ho s kamosmi? alebo nieco sucasnejsie, pozvem kamosa na domace kino z predplateneho netflixu?


ygnac
ygnac | 7.12.2022 10:50

Aha klerofasista, nasilnik a bitkar nieco vyblakuje. To je na urovni vyholeneho tupca s iq88.


leader
leader | 7.12.2022 10:50

obserr | 7.12.2022 10:47 pretoze mu to posielaju cudzi ludia z internetu, nie kamos ktoreho by si si pozval domov


ygnac
ygnac | 7.12.2022 10:52

Ked to poslal niekto, kto ma zaplatenu premiovu verziu a moze vyzdielat nejaky clanok aj kamaratovi, je to ok.
Ak ma niekto zaplatenu zakladnu verziu, bohapusto to okopiroval a poslal, je to zlodej.
Rozdiel ako s pustenim kamaratov do kina a netflixom.


KrstnyOtec
KrstnyOtec | 7.12.2022 11:06

obserr | 7.12.2022 10:47
To co popisujes je pocuvanie toho CD v "sukromi". Keby si ho ale pustil v krcme, uz sa to povazuje za verejne sirenie. Svojho casu bol okolo toho humbuk ked prevadzky museli zacat platit poplatky. A pre prirovnanie k diskutovanemu pripadu, by si musel to CD skopirovat a kamosom "podarovat", k comu opravnenie nemas.


| 7.12.2022 11:37

Ale pani diskuteri, zabudate ze objektom toho clanku bol kuffa.

Predstavte si ze niekto vezme vasu tvar nalepi ju na telo porno herca a zacne to predavat - a ak vam niekto taku fotku posle - ze kukaj co ti ten autor xy spravil - tak sa potom autor tej kolaze ohradi, ze nie on - ale vy ste vlastne ta kurva zlodejska a ze laskavo ste si to mal kupit, ked ste sa nato chceli pozriet.

Ak pisem o niekom ze je to fasisticka svina a vymenuvam jeho pochybenia (a kludne nech su vsetky dokonca aj so zaverom opravnene) nemozem na zaver toho cloveka obvinit, ze moj clanok ukradol, ak je on jeho objektom - to je proste uplna do oci bijuca picovina.


Michal
Michal | 7.12.2022 11:43

ja mu N-ko predplatím, na oplátku za Katolícke noviny.. :D:D:D


Tučko
Tučko | 7.12.2022 11:46

Ja sa priznám, že tiež nevidím problém s tým, že mu niekto poslal článok, ktorý je o ňom. Ostatne nemajú poslanci náhodou bezplatný prístup k dennej tlači?


ygnac
ygnac | 7.12.2022 11:47

Ano, je kurva zlodejska, to mas pravdu.
Ja nie som v politike, kam on isiel dobrovolne. Takisto nemlatim cudzich farmarov a nevypalujem konkurenciu. Takze: nech sa pojebe, s krizikom a fararkom.


ygnac
ygnac | 7.12.2022 11:49

Tucko: On sa chvalil tym, ze niekto z jeho tupych oveciek ten clanok okopiroval, ukradol, a poslal mu ho. Este raz. Chvalil sa tym, ze niekto ukradol nieco a on to pouziva.


| 7.12.2022 12:01

ygnac - ja si o celych kuffochcoch myslim ze je to banda sprostych kokotov, ale to neznamena, ze autor clanku o ich zlodejstvach ich ma obvinovat z toho ze udajne ukradli jeho clanok, vsak do pice ten clanok je o nich! To je ako keby som bez suhlasu namaloval fera a ked fero povie ze na tom obraze predsa vyzera ako uplny kokot, tak mu vypicujem ze sa nemal kukat, ked si to nekupil.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader